Tilausehdot

Asiakaspalvelumme vastaa mieluusti kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ennen yhteydenottoa, ota esille asiakasnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

1. Tuotehinnat sekä pakkaus- ja postikulut

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (10 % kirjat, 24 % muut tuotteet). Tuotteet tulevat kotiisi kirjeitse, jos ne ovat enintään 25 x 40 x 3 cm kokoisia ja painavat enintään 0,5 kg. Tätä suuremmat tilaukset toimitetaan pakettina toimipaikkaan tai Smartpost-automaattiin. Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksu 6,90 euroa lukuunottamatta HS Teema-lehtiä, joiden käsittely- ja toimitusmaksu on ilmainen. Mahdolliset toimituskuluiltaan ilmaiset tilausrajat on esitetty kaupan ostoskorissa. Toimitamme tilauksia ainoastaan Manner-Suomeen.

2. Maksutapa

Tilauksen voit maksaa joko pankkien verkkomaksulla, postiennakolla, Klarna-laskulla, Paypalillä tai luottokortilla. Kaikki HS Kauppaissa käytettävät maksutavat ovat ehdottoman suojattuja ja turvallisia käyttää.

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii HS Kauppain maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka HS Kauppa on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • Danske Bank
  • Aktia
  • Nooa Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Säästöpankki
  • S-Pankki
  • Tapiola Pankki
  • Mastercard Credit
  • Mastercard Debit
  • Visa Credit
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • Diners Club

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen HS Kauppaille.

Maksupalvelun tarjoaja:
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)

3. Tilausvahvistus

Tilaukselle lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää seuraavat tiedot:
- tilausnumeron
- tilauksen sisällön
- tuotenumerot
- tuotteiden hinnat ja kokonaishinnan Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle myös postitse tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä Asiakaspalveluumme.

4. Toimitusaika

Toimitusaika määräytyy tuotekohtaisesti ja löytyy jokaisen tuotteen kohdalta. Saatavuus kertoo tuotteen varastotilanteen.Tilaukset lähetetään viimeistään seuraavana työpäivänä. Pääsääntöisesti tilausten toimitusaika on 1-2 arkipäivää.

5. Kuljetukset

Toimitamme tilauksia vain Manner-Suomeen.Tuotteet tulevat kotiisi kirjeitse, jos ne ovat enintään 25 x 40 x 3 cm kokoisia ja painavat enintään 0,5 kg. Kokonsa puolesta Postin perusjakeluun soveltumattomista lähetyksistä saat kotiisi saapumisilmoituksen. Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, on vastuu eShop Suomen. Ota välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.Jos tuote on vioittunut toimituksessa, toimi samoin kuin vaihtaessasi tai palauttaessasi tuotetta. Me hoidamme asian puolestasi Postin kanssa. Halutessasi voit aina lähettää meille sähköpostia.

6. Palautusehdot

Kaikissa myymissämme tuotteissa on 30 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä eShopin Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi - näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi. Asiakaspalvelusta saat tarkat ohjeet asiakaspalautuksen tekemiselle.

Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton tilaajalahja ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, tulee sinun palauttaa myös tilaajalahja mikäli tilauksen loppusumma jää alle tilauslahjaan oikeuttavan summan. Muussa tapauksessa vähennämme tilaajalahjan kaupan ostoskorissa ja tuotesivulla näkyvällä arvolla rahanpalautuksen yhteydessä.

Mikäli palautat tuotteita tilauksesta, jossa on tietyllä summalla ostettaessa saanut alennuksen ja palautuksen jälkeen summa jää alle alennukseen oikeuttavasta summasta, menetetään tällöin alennus ja se vähennetään palautuneista tuotteista. Esimerkiksi, jos palautat tuotteita tilauksesta ja tilauksen arvo jää alle ilmaisen postin oikeuttavan rajan, niin kaupan kulloisetkin toimituskulut lisätään normaalisti.

13.6.2014 voimaan tulleen kuluttajansuojalain muutoksen mukaan paketin noutamatta jättäminen ei ole enää palauttamista. Noutamattomista paketeista perimme kulut eli palautuvan paketin postikulun hinnan ja käsittelykulut, yhteensä 14,90 eur. Teemme kaikista noutamattomista paketeista automaattisen rahanpalautuksen, josta vähennämme suoraan tuon summan.

Mikäli tilaus tai tuote palautetaan 30 päivän palautusajan jälkeen, lähetämme paketin takaisin postiennakolla ja veloitamme käsittely- ja postiennakkokulut palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä 14,90 eur + 5,00 eur = 19,90 eur. Mikäli pakettia ei silloinkaan lunasteta, siirtyy palautuneen lähetyksen omistusoikeus kauppiaalle.

7. Takuu

Kaikilla tuotteilla on 6 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu. Kuitti toimii takuutodistuksena.

8. Erimielisyydet

Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.

Ostoskorisi on tyhjä. Jatka ostoksia tästä." Lisää tuotteita koriin ja siirry lopuksi uudelleen kassalle.

Vielä 0 ilmaiseen toimitukseen!

Onneksi olkoon! Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!

0 €
60,00 €

Toimitusehdot

Asiakaspalvelumme vastaa kernaasti kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ennen yhteydenottoa, ota esille tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

1. Tilausvahvistus

Tilaukselle lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää seuraavat tiedot:

  • tilausnumeron
  • tilauksen sisällön
  • tuotenumerot
  • tuotteiden hinnat
  • alennukset ja kupongit
  • arvonlisäveroerittelyt sekä
  • kokonaishinnan

Tilausvahvistus/kuitti lähetetään asiakkaalle myös postitse tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä Asiakaspalveluumme.

2. Maksutapa

Tilauksen voit maksaa joko pankkien verkkomaksulla, Klarna-laskulla, Paypalillä tai luottokortilla. Kaikki HS Kauppaissa käytettävät maksutavat ovat ehdottoman suojattuja ja turvallisia käyttää.

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii HS Kauppain maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka HS Kauppa on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:

  • Nordea
  • Osuupankki
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • Danske Bank
  • Aktia
  • Nooa Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Säästöpankki
  • S-Pankki
  • Tapiola Pankki
  • Mastercard Credit
  • Mastercard Debit
  • Visa Credit
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • Diners Club

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen HS Kauppa:lle.

Maksupalvelun tarjoaja:

    Paytrail Oyj,
    2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 JYVÄSKYLÄ
    Finland
    asiakaspalvelu@paytrail.com
    Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)

    3. Toimitustapa

    Tilausten toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tuotteen esittelysivulla.

    4. Kuljetukset

    Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, vastaaja on HS Kauppa. Ota välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

    5. Palautusehdot

    Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta. Poikkeuksena 15.11-24.12 välinen joulun aika, jolloin palautusoikeus on voimassa 15.1 asti.

    Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja tai muita palvelutuotteita, uima- ja alusasuja, lehtiä, koruja tai kosmetiikkaa.

    Palautettavan tuotteen on oltava jälleenmyyntikelpoinen eli se on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäisessä laatikossaan ja/tai pakkauksessaan.

    Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi - näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi. Asiakaspalvelusta saat tarkat ohjeet asiakaspalautuksen tekemiselle.

    13.6.2014 voimaan tulleen kuluttajansuojalain muutoksen mukaan paketin noutamatta jättäminen ei ole enää palauttamista. Noutamattomista paketeista veloitettu summa on 19,90 eur. Summa vastaa toimituksen, käsittelyn ja palautuksen todellisia kustannuksia. Painavien tai tilavuudeltaan suurien lähetysten yhteydessä veloitetaan lisäksi kulut voimassa olevien kuljetusmaksujen mukaisesti.

    Teemme kaikista noutamattomista paketeista automaattisen rahanpalautuksen, josta vähennämme suoraan tuon summan. Näin mikäli haluat välttää automaattisen veloituksen, tulee sinun aina noutaa paketti ja tehdä siitä virallinen asiakaspalautus.

    Peruuttamisen vaikutukset

    HS Kauppa vastaa peruutettavien tuotteiden palauttamisesta johtuvista toimituskuluista edellyttäen, että Asiakas on käyttänyt HS Kauppain määrittelemää palautustapaa.

    Alkuperäisestä tilauksesta maksettuja toimituskuluja ei kuitenkaan palauteta, hyvitämme ainoastaan palautettujen tuotteiden hinnan. Myös jos teet palautuksen tai osapalautuksen tilaukseen, jossa olet ollut oikeutettu ilmaiseen toimitukseen, vähennämme alkuperäisen tilauksen toimitustavan toimituskulut palautettavasta summasta.

    Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton tilaajalahja ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, tulee sinun palauttaa myös tilaajalahja mikäli tilauksen loppusumma jää alle tilauslahjaan oikeuttavan summan. Muussa tapauksessa vähennämme tilaajalahjan kaupan ostoskorissa ja tuotesivulla näkyvällä arvolla rahanpalautuksen yhteydessä.

    Mikäli palautat tuotteita tilauksesta, jossa on tietyllä summalla ostettaessa saanut alennuksen ja palautuksen jälkeen summa jää alle alennukseen oikeuttavasta summasta, menetetään tällöin alennus ja se vähennetään palautuneista tuotteista.

    Mikäli tilaus tai tuote palautetaan 14 päivän palautusajan jälkeen, lähetämme paketin takaisin postiennakolla ja veloitamme käsittely- ja postiennakkokulut palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä 19,90 eur + 5,00 eur = 24,90 eur. Mikäli pakettia ei silloinkaan lunasteta, siirtyy palautuneen lähetyksen omistusoikeus kauppiaalle.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    6. Takuu

    Kaikilla tuotteilla on 12 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu. Mikäli takuu on pidempi kuin 12 kuukautta, on asiasta mainittu tuotesivun infokentässä. Kuitti toimii takuutodistuksena.

    Erimielisyydet

    Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.