Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Gifted Group Oy / eShop Suomi

Yhteystiedot: Itälahdenkatu 20 A, 4.krs,
00210 Helsinki
Puhelin: 075 328 5107

2. Rekisteriasioita hoitava henkilö ja yhteyshenkilö

Nimi: eShop Suomen asiakaspalvelu
Puhelin 075 328 5107

3. Rekisterin nimi

Gifted Groupin markkinointi- ja asiakasrekisteri . Rekisteri koostuu useammasta alarekisteristä.

4. Rekisterin pitämisen peruste

Henkilötietolaki 8 §

5. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)

Gifted Group Oy:n ja ja sen kanssa samaan konserniin kuuluvien yhtiöiden palvelujen toteuttaminen, hallinta, laskuttaminen, myynti ja tuotteiden tai palvelujen markkinointi

  • asiakassuhteiden hoito ja asiakasyhteydenpito
  • suoramarkkinointi
  • tuote- ja palvelutarjonnan suunnittelu
  • liiketoiminnan kehittäminen
  • tarjonnan kohdistaminen
  • mielipide- ja markkinatutkimus
  • yhteistyökumppaneiden lukuun tapahtuva markkinointi

Tavoitteena on toimia asiakaslähtöisesti, yksityisyyttä kunnioittaen ja huomioida asiakkaan erilaiset osto- ja viestintäkanavaan liittyvät tottumukset. Rekisterin nimi- ja osoitetietoja voidaan luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin vain, mikäli asiakas on antanut tähän nimenomaisen suostumuksen. Rekisterin asiakastietoja ei luovuteta konsernin ulkopuolisille tahoille.

6. Rekisterin tietosisältö

Asiakasrekisteri koostuu useammasta pääasiallisen käyttötarkoituksen mukaan kootusta erillisestä rekisteristä. Näiden asiakastiedot yhdessä muodostavat asiakkaasta tallennetut tietojoukot seuraavasti:

1. Asiakastiedot

  • a. etunimi, sukunimi
  • b. lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka
  • c. sähköpostiosoite
  • d. puhelinnumerot
  • e. ikä ja sukupuoli
  • f. käyttäjätunnus ja salasana
  • g. muut asiakkaan ilmoittamat tiedot

2. Asiakaspalautetiedot:

  • a. arvonta- ja kilpailuvastaukset
  • b. asiakaskyselypalaute (kinnostuksen kohteet)
  • c. asiakkaan suostumuksella saadut muut mahdolliset tiedot (yhteystiedot, lupatiedot, syntymävuosi, sukupuoli)

3. Tilaus- ja tarjontatiedot:

  • a. tuotteen saajan nimi
  • b. tuotetiedot
  • c. tarjontatiedot
  • d. hintatiedot
  • e. laskutustiedot
  • f. toimitustiedot
  • g. peruutustiedot
  • h. palautustiedot
  • i. reklamaatiotiedot

7. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy kun:

  • asiakas rekisteröityy verkkokauppaan
  • tilaa uutiskirjeen
  • tilaa tuotetiedotteen
  • tekee tarjouspyynnön
  • tekee tilauksen
  • osallistuu asiakaskyselyyn, arvontaan tai kilpailuun

Asiakkaan nimi- ja osoitetietoja voidaan päivittää Väestörekisteristä. Suoramarkkinointikielto ja kielto luovuttaa osoitetietoja muille yrityksille tallennetaan asiakkaan ilmoituksen perusteella. Sähköiseen suoramarkkinointiin (kuten sähköposti, tekstiviestit) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti. Luottokaupassa Asiakkaan tilaushetken mukainen tieto luottokelpoisuudesta voidaan tarkistaa Asiakastieto Oy:n järjestelmästä.

8. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Asiakasrekisteristä voidaan luovuttaa nimi- ja osoitetietoja suoramarkkinointitarkoituksiin henkilötietolain 19 § mukaisesti. Rekisteristä luovutettavia tietoja voivat tällöin olla nimi- ja osoitetiedot. Osoitetietoja voidaan luovuttaa vain, mikäli asiakas on antanut tähän erillisen suostumuksen. Asiakastietoja ei luovuteta konsernin ulkopuolisille. Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto: säilytetään lukitussa tilassa ja sinne on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä.

Konekielinen aineisto: Asiakastietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ja asiakastietojen muuttamiseen ovat oikeutettuja vain erikseen sovitut työntekijät. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään. Tietokannan henkilökohtaisten käyttöoikeuksien ja eri käyttäjätasojen avulla käyttöoikeus on rajattu ainoastaan henkilön työtehtävien hoidossa tarpeellisiin tietoihin.

Asiakasrekisteri ja sitä käsittelevät tietojärjestelmän laitteistot sijaitsevat suljetuissa konesaleissa palveluntarjoajien tiloissa. Häiriötilanteiden varalta tiedot varmistetaan säännönmukaisesti kopioimalla. Järjestelmä on suojattu palomuurilla ulkopuolelta tulevia yhteydenottoja vastaan.

Vaitiolovelvollisuus sitoo asiakasrekisteritietoja käsitteleviä henkilöitä. Vain viranomaisilmoituksen tehnyt toimija voi käsitellä henkilörekisterin tietoja. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

Henkilöt, jotka käsittelevät tietoja, ovat henkilötietolain 33 §:n mukaisen vaitiolovelvollisuuden ja 48 §:n rangaistussäännösten alaisia.

Rekisteröidyn oikeudet

Rekisterin tarkastus

Sen, joka haluaa tarkastaa itseään koskevat tiedot, on esitettävä tätä tarkoittava pyyntö rekisterinpitäjälle omakätisesti allekirjoitetussa tai sitä vastaavalla tavalla varmennetussa asiakirjassa tai henkilökohtaisesti rekisterinpitäjän luona.

Rekisterinpitäjän on ilman aiheetonta viivytystä varattava rekisteröidylle tilaisuus tutustua 26 §:ssä tarkoitettuihin tietoihin tai annettava tiedot pyydettäessä kirjallisesti.

Tarkastusasioissa rekisteröityjä palvelee:

eShop Suomen asiakaspalvelu, 075 328 5107
Gifted Group Oy, Itälahdenkatu 20 A, 4.krs, 00210 Helsinki.

Kielto-oikeus

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta samoin kuin henkilömatrikkelia ja sukututkimusta varten.

Kieltoasioissa rekisteröity voi ottaa yhteyttä:

eShop Suomen asiakaspalvelu, 075 328 5107
Gifted Group Oy, Itälahdenkatu 20 A, 4.krs, 00210 Helsinki.

Ostoskorisi on tyhjä. Jatka ostoksia tästä." Lisää tuotteita koriin ja siirry lopuksi uudelleen kassalle.

Vielä 0 ilmaiseen toimitukseen!

Onneksi olkoon! Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!

0 €
50,00 €

Toimitusehdot

Asiakaspalvelumme vastaa kernaasti kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi. Ennen yhteydenottoa, ota esille tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuksesta.

1. Tilausvahvistus

Tilaukselle lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka sisältää seuraavat tiedot: - tilausnumeron - tilauksen sisällön - tuotenumerot - tuotteiden hinnat ja kokonaishinnan Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle myös postitse tuotteiden toimituksen yhteydessä. Säästä tilausvahvistus, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön. Ota tilausvahvistus esille mikäli otat yhteyttä Asiakaspalveluumme.

2. Maksutapa

Tilauksen voit maksaa joko pankkien verkkomaksulla, postiennakolla, Klarna-laskulla, Paypalillä tai luottokortilla. Kaikki Kokkiman.comissa käytettävät maksutavat ovat ehdottoman suojattuja ja turvallisia käyttää.

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii Kokkiman.comin maksupalveluntarjoajana yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Maksu toteutetaan Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka Kokkiman.com on ottanut Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Paytrail Oyj toimii maksupalveluntarjoajana seuraavien maksutapojen osalta:

  • Nordea
  • Osuupankki
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • Danske Bank
  • Aktia
  • Nooa Säästöpankki
  • POP Pankki
  • Säästöpankki
  • S-Pankki
  • Tapiola Pankki
  • Mastercard Credit
  • Mastercard Debit
  • Visa Credit
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • Diners Club

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Saamme tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi. Maksu tilitetään edelleen HS Kauppa:lle.

Maksupalvelun tarjoaja:

    Paytrail Oyj,
    2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 JYVÄSKYLÄ
    Finland
    asiakaspalvelu@paytrail.com
    Puh. +358 207 181830 (ark 8-19)

    3. Toimitustapa

    Tilausten toimitusaika on pääsääntöisesti 1-2 arkipäivää. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tuotteen esittelysivulla.

    4. Kuljetukset

    Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, vastaaja on HS Kauppa. Ota välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme, jos saat viallisen tai väärän tuotteen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

    5. Palautusehdot

    Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan alkamaan tuotteen vastaanottamisesta.

    Palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, lahjakortteja tai muita palvelutuotteita, uima- ja alusasuja, lehtiä, koruja tai kosmetiikkaa.

    Jos haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä Asiakaspalveluun ja tarkista palautusoikeutesi - näin säästät aikaa ja vältyt turhilta visiiteiltä postitoimipisteessäsi. Asiakaspalvelusta saat tarkat ohjeet asiakaspalautuksen tekemiselle.

    13.6.2014 voimaan tulleen kuluttajansuojalain muutoksen mukaan paketin noutamatta jättäminen ei ole enää palauttamista. Noutamattomista paketeista perimme kulut eli palautuvan paketin postikulun hinnan ja käsittelykulut, yhteensä 14,90 eur. Teemme kaikista noutamattomista paketeista automaattisen rahanpalautuksen, josta vähennämme suoraan tuon summan.

    Peruuttamisen vaikutukset

    Jos tilauksesi mukana on tullut maksuton tilaajalahja ja kampanjan ehdot eivät tuotteiden palauttamisen jälkeen enää täyty, tulee sinun palauttaa myös tilaajalahja mikäli tilauksen loppusumma jää alle tilauslahjaan oikeuttavan summan. Muussa tapauksessa vähennämme tilaajalahjan kaupan ostoskorissa ja tuotesivulla näkyvällä arvolla rahanpalautuksen yhteydessä.

    Mikäli palautat tuotteita tilauksesta, jossa on tietyllä summalla ostettaessa saanut alennuksen ja palautuksen jälkeen summa jää alle alennukseen oikeuttavasta summasta, menetetään tällöin alennus ja se vähennetään palautuneista tuotteista.

    Jos palautat tuotteita tilauksesta ja tilauksen arvo jää alle ilmaisen postin oikeuttavan rajan, niin kaupan kulloisetkin toimituskulut lisätään normaalisti.

    Mikäli tilaus tai tuote palautetaan 14 päivän palautusajan jälkeen, lähetämme paketin takaisin postiennakolla ja veloitamme käsittely- ja postiennakkokulut palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä 14,90 eur + 5,00 eur = 19,90 eur. Mikäli pakettia ei silloinkaan lunasteta, siirtyy palautuneen lähetyksen omistusoikeus kauppiaalle.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    6. Takuu

    Kaikilla tuotteilla on 12 kuukauden valmistus- ja materiaalitakuu. Mikäli takuu on pidempi kuin 12 kuukautta, on asiasta mainittu tuotesivun infokentässä. Kuitti toimii takuutodistuksena.

    Erimielisyydet

    Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.